Participació a La Marató

Bona tarda famílies!

Us informem que s’han recaptat 505 euros amb el berenar de la Marató que es va celebrar a l’escola el passat 30 de novembre i avui mateix s’han traspassat mitjançant transferència al compte de la Marató. Esperem de tot cor que la nostra aportació sigui de gran ajuda per tal d’acabar amb aquesta malaltia.

Nosaltres estem molt contents amb el resultat obtingut i per això volem tornar a donar les gràcies, tant per la participació com per l’organització, a totes les famílies que ho han fet possible, a tots els membres de l’AFA, a l’escola Gras i Soler i també a la Fundació Futur, la nostra empresa de menjador.

Si voleu fer algun donatiu més o si voleu conèixer millor la gran tasca que fan desde la Marató de TV3 us deixem l’enllaç a la seva pàgina web AQUÍ