#Joemquedoacasa

Bon dia a tothom!

Per tal de poder portar millor tot el confinament a les nostres llars per tal de combatre el Coronavirus ens afegim a la tendència #joemquedoacasa, iniciativa provinent d’Itàlia, país molt afectat per aquest virus, que consisteix en omplir tots els balcons d’arcs de Sant Martí amb el lema “jo em quedo a casa”.

Ja hem començat a rebre les primeres imatges dels arcs de Sant Martí que famílies i alumnes esteu fent i que anirem publicant perquè tothom les pugui veure!

Els més ràpids en fer-ho han estat alguns alumnes de les classes de P3, P4 i 2n. Us hem de felicitar, esteu fets uns artistes!!! Animeu-vos tots i totes i ompliu els vostres balcons de llum i color al mateix temps que demostreu col·laborar quedant-vos a casa i evitant que el virus es continuï propagant!!!

Alumnes, pares i fins i tot mestres estan participant en aquesta iniciativa deixant una cosa clara: si ens mantenim tots units fent activitats, confinats o sigui com sigui però tots junts, al virus aquest li quedarà poc temps o si més no, el temps ens passarà més ràpid.

Tot l’equip de mestres desitgem que estigueu bé i que ben d’hora tots puguem tornar a la normalitat. De moment, i per fer més agradable l’espera, clicant damunt la imatge podeu veure les obres d’art que ens aneu enviant!!!