Jaume Centelles i la Yayoi Kusama a Infantil

Els infants d’infantil hem rebut una visita molt especial, la visita d’en Jaume Centelles, mestre, bibliotecari escolar i autor de diferents publicacions relacionades amb la literatura infantil (la última, “El abrazo de la Literatura) i de la que vam tenir el goig de ser obsequiats amb un exemplar dedicat.

Ja era habitual trobar-lo per l’escola sovint, al Jaume, és de la casa diríem, presentant lectures al claustre o fent presentacions sorprenents a la canalla, a qui deixava bocabadada, sorpresa i farcida de rialles. Amb els temps que corren, és una sort i un privilegi rebre visites tant estimades per nosaltres, visites que segueixen deixant un regust tan agradable dins l’escola!!

El Jaume ha aparegut al Gras i Soler, arrossegant maletes carregades de contes, carregat de màgia i il·lusió. Ens n’ha explicat un munt, tots preciosos i tot seguit hem fet alguns jocs que han fet vibrar al més menuts i també a les més grans, les mestres!!!

També ens ha parlat d’una “amiga seva”, la Yayoi Kusama, artista japonesa que treballarem durant el segon trimestre, en el projecte d’escola, Projecte d’Art Contemporani  “ContempoGras”. Ens ha engrescat tant a petits i grans que ja estem frisant per treballar sobre ella, sobre la seva obra. Els nens i nenes d’infantil estem preparats Yayoi Kusama, a treballar!! Gràcies Jaume!! Gràcies per encomanar-nos tanta passió!!

Obres de la Yayoi Kusama