Gent que acompanya el nostre camí

Perquè educar no és només cosa dels docents, que acompanyem als infants dia a dia, fent de guia, encomanant les ganes d’aprendre i l’entusiasme, dialogant, escoltant, establint vincles, etc. Sovint hi ha persones, formadors, artistes, divulgadors, periodistes i també famílies, que amb molta il·lusió ens acompanyen i complementen el nostre dia, afegeixen noves i fantàstiques explicacions a allò que estem treballant a l’aula. Les criatures ho viuen com un fet emocionant, trencant-los la rutina diària, aquestes visites aporten molt i més, a tot el treball que es fa a l’escola. Aquesta notícia vol ser un recull d’aquest últims dos mesos. Però això no acaba aquí, tenim pendents altres visites, sempre amb les mesures de seguretat establertes, visites que ens fan feliç, que ens ajuden a créixer!!

JAUME CENTELLES: Amic incondicional que ens explica el bo i millor dels contes infantils. Ens va presentar la Yayoi Kusama a Infantil per començar a treballar el projecte d’aquest trimestre.

EDUARD SANZ: Pare de l’escola i 1r. Tinent Alcalde d’Esplugues, va venir a parlar sobre mobilitat amb els alumnes de 6è.

____________________________________________________________________________________________

RAFA VILALTA: Dins el treball dedicat al DENIP, sobre les persones sense sostre, el Rafa, ex-sense sostre i col·laborador de Sant Joan de Déu,  va parlar amb els infants de 2n. sobre el per què d’aquest col·lectiu.

MARIONA VINYOLES: Artista. Va venir a fer un taller d’art lliure amb elements naturals i va explicar com va començar a pintar.

@JUMPINGDUCKS: Des d’aquesta meravellosa companyia de teatre musical en ANGLÈS, els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà van gaudir d’un espectacle brutal!!

ALBERTO GONZÁLEZ: Periodista de “El Periódico”. Els nois i noies de 5è van fer de periodistes i van aprendre els diferents gèneres periodístics, a banda, va explicar un munt d’anècdotes que els va fer passar una molt bona estona.

IRENE: Va explicar als infants d’Infantil, moltes coses sobre la cultura, les tradicions i els diferents sistemes d’escriptura al Japó.

LUISA SILVA: Fotògrafa i mestra de fotografia. Va parlar i explicar a l’alumnat de 3r i 4t els ingredients que calen per fer una bona fotografia, el més important, la paciència. Ens va confessar molts secrets sobre les càmeres de fotografiar, xulíssim!!

REINA CARNESTOLTES: de forma virtual, però també ens va visitar i ens va deixar clar com havíem de passar la setmana, contents i feliços sempre, aquesta i totes les setmanes de l’any.