Festa de la Castanyada

Bon dia!

Com ja sabeu, el passat 31 d’octubre a l’escola vam celebrar la festa de la Castanyada però aquesta festa en realitat es va començar a treballar el dia abans amb la realització de diferents activitats que ara us expliquem:

El dia 30 d’octubre

A Educació Infantil es van realitzar els següents tallers:

P3 va pintar una castanya de xocolata. AQUÍ els podeu veure com van treballar!

P4 va fer un cargol de pa. Cliqueu AQUÍ si voleu veure com van gaudir fent-ho!

P5 va fer compota de poma. Cliqueu AQUÍ si voleu veure algunes imatges.

Els cursos de Cicle inicial van fer un pastís de tardor boníssim!!! A més a més, aquests dies han fet moltes feines per treballar la tardor. Si voleu veure algunes de les activitats que han fet cliqueu AQUÍ

El dia 31 d’octubre

Pel matí:

Els cursos de 3r i 4t van fer panellets de diferents sabors.

5è i 6è van treballar les receptes de halloween (galetes, momies i tombes).

Per la tarda:

l’AFA de l’escola va fer la representació de l’obra de teatre “Amb la castanayada i els nens, el món salvarem” per als nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Clicant AQUÍ podreu veure l’obra.

Per la tarda, els alumnes de tercer van sortir per les botigues del barri a fer el “Trick or Treat” ivan gaudir molt de l’experiència! Clicant AQUÍ podreu veure un vídeo iclicant AQUÍ accedireu a les fotos!

Per la tarda, els alumnes de 4t, 5è i 6è van haver de celebrar la castanyada a les classes a causa del mal temps però ja us dic que ho van passar genial!!!

Fins la propera!!!