Ens acomiadem del Projecte Contempogras!!

Al llarg de tot el segon trimestre, tota l’escola, hem estat coneixent, creant i imaginant Art Contemporani. Ha sigut un trimestre apassionant, ple d’emocions, col·laboracions d’artistes i art dins i fora de les parets de la nostra escola. Ens hem endinsat en l’univers puntejat de la Yayoi Kusama, hem inventat amb la Mariona Vinyoles, l’Eva Zurita i l’Amaia Arrazola, hem gaudit inspirant-nos amb el José Antonio Roda i amb la Fina Miralles i hem decorat les parets de la nostra escola amb la Maga i la Ro Ledesma, hem aprofundit en el món de la fotografia amb la Joana Biarnés, l’Ugur Gallen i el Sebastiao Salgado i ens hem apropat al món underground amb Bansky.

L’escola s’ha omplert d’art, s’han omplert d’art els nostres caps i els nostres cors però sobretot sobretot, hem entès, que l’art està a tot arreu, que és la vida en sí mateixa i que tothom podem ser artistes perquè tota creació és bona si surt de dins, l’art és llibertat!!

El d’enguany, ha estat un projecte interdisciplinar enriquidor que no quedarà aquí, ja que al Gras, el foment de la creativitat, és un tret singular del nostre projecte educatiu.