Els balls de la Castanyada!!

Durant la celebració de la Castanyada, la gresca no hi podia faltar. I què és una festa sense música, sense cantar i ballar…AFA i mestres, van assajar per deixar als infants amb un somriure als llavis i per acabar, finalment, ballant tots junts. I és que la tarda del 28 es respirava unió i felicitat, feia temps que no podíem compartir espai i tot i que no hi vam poder ser-hi tots, ja es va viure d’una altra manera. Desitgem que ben aviat puguem estar 100% tots presents.

Us deixem aquest vídeo, recull d’alguns dels balls de famílies i mestres. Esperem que us agradi!!

Família i escola fent realitat somnis. Més AFA, més escola!!💓

Moltíssimes gràcies @grasafa @afagrasisoler, sou molt grans!!

Si voleu veure el vídeo dels súper balls piqueu aquí

👇

Balls Castanyada