DENIP 2021

Benvolgudes famílies!

Avui, dia 29 de gener, a l’escola hem celebrat el dia de la Pau (se celebra el dia 30 de gener però aquest any ha caigut en dissabte i no estarem a l’escola).

Aquest any hem relacionat la festa de la Pau amb el projecte transversal d’aquest curs (“ContempoGras”, d’art contemporani) i hem estat estudiant la relació que hi ha entre la Pau i l’art a partir de la pregunta “l’art pot canviar el món?”

Malgrat la situació de pandèmia que estem vivint, hem posat tota la nostra il·lusió i hem volgut fer la festa el més semblant al que seria una festa de la Pau en situació de normalitat.

Respecte les activitats, l’alumnat del centre ha fet durant la setmana una decoració d’un mural ple de injustícies que han aconseguit transformar amb el seu transformant totes les “coses lletges” en coses maques. Estan fets uns/es artistes!!!

El dia de la festa sempre el comencem tots al pati on fem un petit discurs relacionat amb el tema de la Pau escollit. Aquest cop, també s’ha fet però no hem baixat al pati sinó que s’ha posat un vídeo a les classes. Si el voleu veure aquí us el deixem. En aquest vídeo hem explicat la relació que hi ha entre la PAU i l’ART.

A continuació, la classe de 4t ha preparat també un vídeo amb totes les injustícies que apareixien al mural que us hem comentat abans. Us deixem també el seu vídeo:

Una altra de les activitats que hem fet és cantar una cançó. Normalment la cantàvem i ballàvem tots junts al pati però aquest any ha estat impossible…què hi farem, l’hem cantat (i alguns cursos l’han ballat) a les classes. Aquí us la deixem per si us animeu des de casa!

Ha estat una gran jornada i estem contents amb el resultat de la celebració!!! Esperem que el pròxim any puguem celebrar-ho com cal: tots plegats al pati de l’escola!

FELIÇ DIA DE LA PAU A TOTHOM!!!