DENIP 2019

Bon dia!

Ahir dia 30 de gener vam celebrar el DENIP (dia escolar de la no violència i la Pau). Aquest any a les classes hem tractat el tema de la igualitat de gènere i hem fet moltes activitats prèvies per tal de preparar la festa i tenir un ampli coneixement del tema.

El passat dimecres a les 11:30h tota l’escola ens vam reunir al pati per tal de celebrar el DENIP. La celebració va consistir en:

• Lectura de la carta de Mª Josefa Colomer, molt interessant, que tracta el tema d’una manera força clara.
  • Intercanvi de fulles/flors on hem escrit un missatge relacionat amb el tema de la igualtat de gènere mentre sonava la cançó “Imagine”
  • Dansa amb la cançó “El món seria mas feliç”
  • Penjada de les fulles/flors al gran mural del vestíbul.

Ha estat una gran jornada! Us deixem unes imatges del record. Podeu veure-les clicant damunt la imatge!!!