CONGRATULATIONS TO GRADE 6 STUDENTS!

Des de Global Cities amb seu a Nova York feliciten tot l’alumnat de 6è per les seves aportacions al programa “Resourceful Cities”. Fan una menció especial al llibre digital “What We Consume” del grup “Friends Team” format pel Lucas, el Souhaib, l’Izan, el Sergio i el Guillem. De fet, han demanat permís a les famílies per a compartir- lo amb una audiència més gran (revistes educatives i plataformes digitals) com a exemple de bones pràctiques dels estudiants.

Destaquen que aquest grup ha treballat de valent per a produir un llibre digital clar, ben estructurat i que convida a tenir cura del medi ambient mitjançant la reducció del consum de plàstic d’una manera senzilla i possible. Per tant, troben que pot servir d’inspiració a altres nois i noies .

ENHORABONA A TOT EL GRUP I A SEGUIR COL·LABORANT AMB ALTRES NOIS I NOIES D’ARREU DEL MÓN PER FER DE LES NOSTRES CIUTATS ESPAIS MÉS SOSTENIBLES!

Cliqueu damunt la imatge per si voleu fer- li una ullada.