Comiat sisè

Estimats nens i nenes de sisè, ha arribat l’hora del comiat i aquest any ha estat molt diferent al que havien planificat. Ens queda pendent una trobada per celebrar plegats aquest moment tant important per tots nosaltres. Una festa on gaudir, abraçar-nos i emocionar-nos, una festa per a desitjar-vos bona sort, per a compartir i recordar.

Hem viscut moltes experiències plegats, bones i no tan bones…però això, en definitiva és el que ens fa créixer com a persones.

Hem volgut representar aquest escrit amb un bosc de bambú. Aquesta és una planta que durant molts anys es prepara dins la terra, enfortint les seves arrels. Cal cuidar-la i regar-la per a que a finalment, i després d’uns 7 anys, doni els seus primers brots i continuï creixent i creixent forta, ferma i resistent. Vosaltres, com una planta de bambú, us heu fet grans i forts, heu crescut i us heu preparat per començar un nou camí.

Esperem que tot allò que heu après a la nostra escola us serveixi no només a l’institut, sinó també en tots els àmbits de la vostra vida. Recordeu que en aquest nou camí que empreneu heu de tenir confiança en vosaltres mateixos, heu de ser responsables, perseverants, perseguir els vostres somnis i….a la vegada ser feliços!!!

US TROBAREM A FALTAR!!! I penseu que això no és un adéu, sinó un A REVEURE. L’escola és casa vostra i ens podeu venir a veure sempre que vulgueu. Us estimem moltíssim. Sempre formareu part del Gras i Soler!