Comiat d’un curs diferent

Si fa dos anys ens haguessin dit que viuríem un  curs com aquest, no ens ho hauríem cregut. Però ha estat ben real i ho hem viscut grans i petits.

Al setembre ens venia a sobre un curs diferent, el desconeixement generava por, tot i així, amb cura i delicadesa, vam treballar i pensar bé com enfocaríem un curs tan complicat, l’objectiu era fer-lo tan dolç i suau com fos possible, un curs per tenir cura de les emocions i dels sentiments.

Ha estat un temps de mascaretes, gels per les mans, purificadors d’aire, controls de temperatura, també d’algun grup confinat, ha estat un temps diferent, difícil en alguns  moments.

La veu se’ns afluixava, els llavis no es llegien, els grups no es barrejaven. Patis amb grups bombolles, materials per desinfectar, passadissos silenciosos,  cada curs al seu lloc!!

I va començar el mes de setembre i tot d’una ja estem al final, al final i superat!! Superat amb escreix. La satisfacció és enorme quan, la por del principi s’ha convertit en felicitat, perquè malgrat tot, ho hem fet possible!! Perquè darrere les mascaretes s’han dibuixat somriures i alegries,  aprenentatges viscuts amb tendresa.

Agraïment des de l’equip directiu, a mestres, a l’equip tot, integradora social, vetlladora, feineres, conserge, personal de menjador i famílies, que hauríem fet sense el vostre suport, sense l’entesa i la posada en comú.  Agraïment, i aquest en majúscules, als infants que, com sempre, s’adapten a les circumstàncies millor que els grans. Un fort agraïment, per descomptat, a totes les famílies, que heu estat aquí sempre, des de la comprensió i el suport. Tots i totes, tota la comunitat educativa, hem fet un esforç titànic i l’esforç sempre dóna fruits.

I una última menció especial a aquells i aquelles que iniciaran nous camins, noves fites, tant infants com mestres, des de l’escola us desitgem moltíssima sort i un futur ple de coses boniques i d’experiències enriquidores. Ha estat un plaer haver treballat amb vosaltres, a les aules, amb l’equip, col·laborant cap a objectius comuns. Molta sort!!

Cal que cadascú de nosaltres gaudeixi ara de la satisfacció personal que ens ha de generar haver fet les coses el millor possible, gaudim doncs d’aquesta satisfacció, gaudim de l’estiu i dels somriures, que ara, per fi, podrem mostrar arreu.

Gràcies, gràcies de tot cor!!!!

Escola Gras i Soler

1. AFA GRAS I SOLER

Que boniques paraules per descriure el que hem viscut tots aquest curs. Gràcies a tot l’equip de mestres, tutors i personal pedagògic de l’escola; heu sigut un exemple de compromís i responsabilitat. Sense vosaltres no hauria estat possible.
    Gràcies per fer la feina més bonica que hi pot haver. Anar de la mà dels nostres infants en el seu camí d’aprenentatge.
    Bon estiu i merescudes vacances!

1. Gras i Soler Autor de l'article

Moltíssimes gràcies AFA. El treball en equip ho ha fet possible, família i escola cap a la mateixa direcció, aquesta és la clau i més en temps com els que ens toca viure. Agraïment mutu. Seguim Gras i Soler !!