Carta als Reis

Recordeu que fa uns dies la classe de 2n va rebre una caixa màgica amb una carta dels mateixos Reis Mags de l’Orient? Doncs sabeu què ha passat? Que els reis mags ens han contestat…

En aquest enllaç podreu consultar totes les cartes:

Cartes als reis

Enguany la classe dels Pollets ha participat en el projecte la Carta als Reis. Aquest projecte promou l’escriptura dels infants i joves de les escoles de primària i secundària a través de l’intercanvi de cartes que s’envien entre ells per correu electrònic. Aquesta activitat ens ajuda a assolir la millora de la competència comunicativa, personal i social de l’alumnat que hi participa.