Carnaval

La setmana del 25 de febrer al 1 de març, va ser una gran setmana! El dilluns 25 de febrer va arribar el Carnestoltes a l’escola i va fer de les seves.

Nosaltres, com és ja tota una tradició en el nostre centre, el vam rebre com es mereix:

Ens vam reunir tots i totes al pati per celebrar la seva arribada. Tots els alumnes el van cridar molt fort unes quantes vegades (pobret, amb l’edat ja s’està quedant una mica sord). Finalment va sortir acompanyat de la seva comitiva i dels alumnes de sisè que  que van deixar a tothom bocabadat amb el ritme festiu que feien amb els instruments de percussió.

A continuació, els alumnes de sisè van llegir el pregó

Els alumnes de 4t van llegir la primera consigna: el dimarts tots havíem de venir a l’escola en pijama. Cada dia de la setmana vam seguir una consigna diferent.

Després vam fer un parell de voltes al pati seguint al Carnestoltes acompanyat de música apropiada per l’ocasió (i els nens i nenes de sisè van tornar a demostrar la seva habilitat amb el ritme).

El divendres 1 de març per la tarda vam fer una rua per Esplugues perquè tothom veiés la nostra disfressa i després de la rua ens vam quedar al pati ballant i passant-ho d’allò més bé.

Per finalitzar, vam fer una pasarel.la per on va passar tothom: alumnes, famílies i mestres. Va ser molt divertit

Aquí us deixem unes quantes imatges de la nostra festa del Carnestoltes.