Cantània “Joan Brossa”

Bona tarda!

Com ja sabeu, ahir dia 14 de maig els alumnes de cinquè vam assistir a la Cantània que aquest any tractava sobre l’artista multi-disciplinar Joan Brossa.

Durant uns sis mesos aproximadament hem estat treballant els temes de la cantata i hem aprofitat per treballar conceptes musicals molt importants ja que algunes de les cançons eren força complexes: cançons a veus, cànons, canvis de compàs, acompanyament amb percussió corporal…la qual cosa ha estat tot un repte!

Ahir a l’Auditori va quedar demostrat que vam superar el repte. Vam sortir a l’escenari amb la tranquil·litat d’haver treballat molt i un cop acabat el concert vam tenir la satisfacció d’haver fet una bona feina. Hem de dir que el concert va passar volant…els músics anaven passant de cançó en cançó i de seguida vam arribar al final apoteòsic del bis amb tot l’Auditori (alumnes, pares, mestres i cantants solistes) vam entonar la darrera part de la cançó “sonet de paper”. Va ser un moment màgic.

Sense cap mena de dubte, per les emocions i il·lusions viscudes abans, durant i després del concert podem afirmar que ahir va ser un gran dia!!! Segur que recordarem sempre aquest dia!!!

Moltes gràcies a tots els alumnes per l’esforç realitzat durant aquests mesos (ells són els veritables artistes i protagonistes) i als pares per la vostra assistència i suport!!!

Us deixem algunes imatges del concert!!!