8 de març, avui i sempre

Cada any, el 8 de març, se celebra arreu del món el Dia Internacional de les Dones, reconegut per l’ONU com el dia que es reivindiquen els drets de les dones sigui quina sigui la seva nació, ètnia, llengua o cultura. Des del Departament d’Educació impulsem la commemoració del Dia Internacional de les Dones proposant activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones. Amb aquest objectiu, ens fem nostre el lema Per un món digital inclusiu: Innovació i tecnologia per a la igualtat de gènere, que ens convida a reflexionar i actuar per empoderar les nenes, les noies, les dones i fomentar l’equitat entre tots i totes.

És la nostra tasca educar l’alumnat en la interculturalitat i la coeducació,  commemorar aquesta diada és una oportunitat per reconèixer el paper de la dona a tot el planeta tot fent activitats que desenvolupin la cultura del diàleg, la consciència d’igualtat i el concepte de diversitat.