Aquests dies tots els nens i nenes de l’escola han estat treballant a l’aula sobre el dret dels infants.
A primària, sentint testimonis de nens i nenes que han explicat les seves experiències personals. De seguida han començat a fer cartells per reivindicar drets per a TOTS I TOTES!!!, també hem mirat vídeos relacionats amb el dret dels infants, hem parlat sobre el tema, què és tenir drets? i la importància que tots els infants del món els puguin tenir, gaudir i viure plenament. Però, malauradament, no a tot el món es respecten aquests drets.
Després, hem construït el nostre vaixell de paper i hem escrit un desig de futur per aquests nens i nenes mancats de drets. Hem recordat els diferents drets fonamentals i hem reflexionat sobre ells. Posteriorment hem llegit una història del conte:
“Nens del món en perill” i hem reflexionat sobre aquesta història identificant els drets que es vulneren i trobant el final feliç que es mereixen aquests infants protagonistes. Ens ha agradat molt parlar del tema! I en seguirem parlant👫
Els infants d’Infantil per celebrar el 20N hem fet una trobada on hem descobert el bonic conte “Drets i deures dels nens del @cesar_bona i el @joanturu
Després hem reflexionat sobre què significa això de tenir drets i deures i hem posat diferents exemples de la vida quotidiana.
#20N
#dretsdelsinfants
















