Benvinguts i benvingudes al nou curs

Us presentem l’equip humà de l’escola Gras i Soler. Endavant!!
#curs2425
#claustre2425

Aquest matí tot estava preparat per retrobar-nos i per conèixer els nous mestres del Gras. Presentacions, nervis, rialles i comencem a  explicar com és el Gras, la seva trajectòria, la seva essència i la seva línia. Comencem!!!
#claustre2024

 

Hem tingut la sort i l’honor de tenir la @vilmamontoliu13 entre nosaltres. La Vilma, naturòpata i experta en respiració conscient i meditació ens ha donat eines de relaxació i meditació per practicar amb els infants i amb nosaltres mateixos. Tot comença amb la cura d’un mateix. Gràcies Vilma, una sessió fantàstica!!!
#quadernsdemeditació
#10minutsdepati
https://www.ccma.cat/3cat/10-minuts-pati/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>