Festa d’inauguració dels Camins Amics

Divendres 21 de setembre vam inaugurar els camins amics de la MAR MEDITERRÀNIA i  dels ROMANS.

Vam fer la celebració a la Plaça Ernest LLuch. Quan vam plegar de l’Escola vam anar amb el drac Punxegut cap a la plaça on ens vam trobar amb els companys de les escoles Ventós Mir, Jungfrau, Port, Betúlia, Maristes, Progrés i López Torrejón.

Carta inauguració camins amics enviada a les famílies i plànol del camí amic de la MAR MEDITERRÀNIA.

També us comuniquem que dintre de la “Setmana de la Mobilitat, Sostenible i Segura” s’explicaran contes a les biblioteques de Badalona.

Us adjuntem el cartell on hi ha les activitats a les Biblioteques sobre la SETMANA DE LA MOBILITAT

SETMANA MOBILITAT 18-CARTELLS BIBLIOTEQUES-2

-Dilluns 28 de maig de 2017 els delegats i delegades ens vam trobar per elaborar els plànols resums de cada nivell.

Les dues tasques per les que us demanem col·laboració en aquest moment són:

1- Respondre conjuntament amb els vostres fills i filles el següent qüestionari telemàtic al llarg de la setmana vinent:

2- Resseguir amb retolador de forma ben visible el camí que feu per anar a l’Escola en el plànol que hem repartit als vostres fills i filles i lliurar-lo al vostre tutor o tutora  durant els dies 22 al 24 de  maig.

Esperem la vostra col·laboració i si necessiteu més informació no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres o amb els vostres delegats i delegades.