Aquest tercer trimestre, l’alumnat de 6è ha preparat un projecte de jocs musicals que ha tingut com a protagonistes els infants de 1r i 3r de Primària.
L’experiència ha estat molt enriquidora tant per als més petits, que han pogut gaudir d’una estona divertida i educativa, com per a l’alumnat de 6è, que ha desenvolupat habilitats com la responsabilitat, l’organització, el treball en equip i la comunicació.
Volem felicitar els i les participants per la seva implicació i entusiasme, que han fet possible una activitat plena d’aprenentatge i bons moments compartits.




