Sant Jordi 2017 -Any de l’autor Rodolfo del Hoyo

?

En Rodolfo del Hoyo ens va venir a visitar l’autor que estem treballant durant aquest curs.

Als més petits ens va explicar el conte de La Lea i el cargol i com es va inspirar per escriure’l.

Els més grans li vam poder fer preguntes per resoldre les inquietuds que teníem sobre els llibres que hem llegit i sobre les coses que fa i pensa un escriptor.

DIADA DE SANT JORDI

Per Sant Jordi les famílies ens visiten perquè els alumnes de cada curs fan les seves representacions. Aquest curs hem triat llibres d’en Rodolfo del Hoyo i hem fet obres de teatre. Nosaltres ens ho hem passat molt bé assajant les obres i veient les dels nostres companys i companyes. MIREU, MIREU els vídeos!!!

ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HAN LLEGIT I REPRESENTAT EL CONTE DE
“LA LEA I EL CARGOL”

La classe de P3 ha cantat  una cançó i recitat una poesia al cargol i a la Lea.

La classe de P4 han preparat el conte i l’han explicat.

La classe de P5 ens ha preparat una representació.

La classe de Primer ha llegit el llibre  “En bec petit” i han preparat  una representació amb , hem construït els titelles, hem assajat….. i aquí

en teniu el resultat!

La classe de segon ha llegit el llibre “La colla del fantasma Barruf” i han preparat aquesta obra de teatre.

La classe de tercer tot jugant amb les seves ombres  i les transparències han fet  aquestes ombres xineses.

La classe de quart ha preparat una representació amb teatre negre si mireu aquest vídeo sabreu com ho han fet perquè ens ho expliquen molt bé.

La classe de cinquè ha llegit aquest llibre i ha realitzat unes danses on expressen els sentiments  com la por mireu aquests vídeos i ho veureu que bé que ho han fet.

Dansa de la por  Dansa de l’alegria    Dansa de la ràbia

Dansa de l’amor

La classe de 6è ens va representar la seva obra de teatre “VIATGES DE MARCO POLO” el mes de març. Amb aquesta obra es tanca el projecte d’expressió teatral de l’escola.

Mireu-la  aquí.