Sant Jordi 2019- Any Carles Cano

La diada de Sant Jordi és plena de roses i llibres  i és molt important a la nostra Escola. Ens fa molta il·lusió que al llarg del matí vingueu a veure les nostres representacions que són la culminació del Projecte Literari i Audiovisual que portem a terme cada curs a l’entorn de l’obra d’un l’escriptor o escriptora. El cursos anteriors  vam treballar els autors  Rodolfo del Hoyo,  l’Anna Manso i aquest curs en Carles Cano.

Enguany farem totes les representacions per a les famílies el dia 26 d’abril i per als nens i nenes el dia 25.

A la tarda del dia 26 celebrem l’entrega dels premis literaris als nens i nenes i repartim la revista literària on publiquem els textos guanyadors. Per acabar la festa berenem tots junts al pati. Properament aquesta revista la podreu veure en color al web de l’Escola.

Us hi esperem a tots i a totes!

Horari d’entrada:

Per a les famílies: Nivells:  Actuacions:
09:05h Primer i Segon d’Educació Primària 1r Titelles

2n Representació

09:50h Educació Infantil P3 Cançó

P4 Representació

El barret de la buixa

On és el nas de Pinotxo?

Set blancaneus i un nan

10:45h Tercer i Quart d’Educació Primària 3r Ombres xineses