Participem en el VII Congrés de Ciència

Els Castellers i les Castelleres de 2n, hem anat al VII Congrés de Ciència al Museu de Badalona. Allà hem exposat el projecte de la recerca científica sobre la pregunta inicial a resoldre: “Si deixem caure un estoig i un full, arribaran a terra al mateix temps?”
Hem tingut la gran oportunitat d’exposar, explicar i demostrar a la resta de companys i companyes d’Educació Infantil i de Primària d’altres escoles, tot allò que vam descobrir durant la Setmana de la Ciència amb el nostre projecte; quines van ser les hipòtesis que ens vam plantejar, les comprovacions que vam experimentar durant el procés i finalment, a les conclusions que vam arribar entre tot el grup classe.

En el VII Congrés de Ciència també hem pogut aprendre de les altres exposicions científiques d’algunes escoles properes de Badalona.

Al final, ens han entregat un diploma de participació i una agulla de record. Però, el que sempre recordarem, i tindrem guardat en el nostre cor, és el gran honor i l’enorme satisfacció d’haver pogut assistir, juntament amb les Bèsties de Foc de P5, a un congrés de ciència en representació de l’Escola Gitanjali.

Una imatge val més que 1.000 paraules… [cliqueu la imatge per veure el vídeo]