Els Tornemis lectors i lectores

Dijous 8 de novembre la classe dels Tornemis va anar a la biblioteca “Can Casacuberta”.

Des de l’escola vam portar els carnets de cada nen i nena, per així poder agafar en préstec els llibres.

La bibliotecària, la Gemma, ens va explicar el funcionament de la biblioteca i les normes.

Després, i per taules, vam anar a fer la tria dels llibres que volíem llegir i triar per demanar en préstec a la secció blava i alguns llibres de la secció vermella, perquè eren per infants més grans que nosaltres.

A més a més, vam poder consultar còmics i molts de nosaltres vam estar-ne llegint una estoneta a la biblioteca.

Quan havíem mirat un llibre i no ens interessava o no ens acabava de convèncer, l’havíem de deixar al carro o a una taula del costat.

Vam estar llegint una bona estona amb silenci. Estàvem molt interessats  i interessades amb els llibres i contes destriats. Ens vam estar ven entretinguts i vam passar una bona estona!

Finalment, per torns, amb el nostre carnet a la mà i els llibres escollits, vam anar a fer una fila perquè l’altra bibliotecària, l’Alícia, ens donés els llibres en préstec.

Ens vam acomiadar, vam donar les gràcies i les bibliotecàries ens van felicitar perquè ens vam portar molt bé!

Tornemis de 2n