Eleccions Consell Escolar 2023

Moltes gràcies per la vostra participació.

Què és el Consell Escolar?

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.A la nostra escola està format pels següents sectors i components: equip directiu (3 representants), mestres (5 representants), famílies (4 representants + 1 AFA), personal d’administració i serveis (1 representant), representant de l’administració local (1 representant). Enguany a la nostra escola s’han de renovar 2 representants del sector famílies, 3 del sector mestres i 1 del sector PAS. Cada sector celebra el seu procés electoral.

Els representants del Consell Escolar són escollits per un període de quatre anys, però cada dos anys es convoquen eleccions per renovar la meitat dels seus membres.

Quina és la funció del Consell Escolar?

La funció principal del Consell Escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general i la memòria de centre, la gestió econòmica, calendari escolar, etc.

Quan es reuneix el Consell Escolar de l’Escola Gitanjali?

Les reunions del Consell Escolar a la nostra escola es fan dilluns a les 5 de la tarda i les convoca la direcció de l’Escola. En un curs ens trobem en 4 ocasions aproximadament.

Per què és important que les famílies participeu al Consell Escolar?

Les decisions que es prenen al Consell Escolar són claus per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat. És per aquest motiu que la participació i implicació de les famílies en les eleccions al Consell Escolar és tan important.

Com hi puc participar?

Puc participar presentant candidatura per ser escollit o escollida o bé votant les candidatures presentades com a pare, mare, tutor o tutora legal.

Podeu descarregar-vos aquí el model de document per presentar candidatura o bé demanar-lo a la secretaria de l’escola.

Model de document de presentació de candidatures

Quan i com podré votar?

Com a mare, pare, tutora o tutor legals haureu de venir a votar divendres 24 de novembre de 2023.

Es faran 3 torns de votació:

– De 8.50 h a 9.30 h
– De 12.20 h a 13.00 h
– De 16:40 h a 17:40 h

Heu de portar el DNI o carnet de conduir o passaport o targeta de residència.

És important que els dies 31 d’octubre, 2 i 3 de novembre passeu per l’escola a comprovar si esteu en el cens electoral que estarà exposat al taulell d’anuncis.

Calendari:

VOTA! L’ESCOLA SOM TOTES I TOTS!