Dia de la Pau

L’Escola Gitanjali va celebrar el Dia Internacional de la Pau. Al llarg de la setmana, els alumnes dels cursos superiors van ajudar els nens més petits a dissenyar i retallar unes mans de la pau, que fabulosament decorades van formar part totes elles d’un gegantesc mural col·lectiu que ara hem col·locat a l’entrada de l’edifici de primària.

Aquell divendres a la tarda tots els alumnes van sortir a la pista i van seure al terre tot formant la paraula PAU. Cada curs va elaborar unes frases en relació al tema que enguany hem treballat a la classe, que és la cooperació i l’ajuda als altres.
Vam cantar la “El swing de la pau” tots junts, la cançó que hem après aquest trimestre. Finalment vam acomiadar l’acte escoltant en silenci “El cant dels ocells” de Pau Casals, músic català que va passejar el seu missatge de pau per tot el món.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *