5è i 6è visiten l’Astral de Proactiva Open Arms

Els nens i nenes de 5è i 6è vam tenir l’oportunitat de visitar el vaixell Astral de l’ONG Proactiva Open Arms. Aquest vaixell es troba en aquests moments al port de Badalona.
El dia de la visita, una de les treballadores de l’organització ens va fer una xerrada molt interessant que ens va permetre entendre què és aquesta ONG, qui hi participa, quina tasca fan i per què la fan. Vam poder fer un munt de preguntes i vam descobrir tot de coses dels refugiats i els immigrants que fins aleshores desconeixíem.
Després de la visita, vam fer grups mixtos amb alumnes de 5è i 6è i vam posar en comú tot el que recordàvem de la visita. D’aquesta feina va sorgir un mural que vam mostrar i explicar a la resta de companys i companyes de l’escola el dia de la Pau i la no violència que vam celebrar a l’escola.
Va ser una visita molt interessant que ens va fer reflexionar molt…