Nivells

Conferències Castellà CM

Aquest tercer trimestre l’alumnat de Cicle Mitja ha fet de nou conferències al taller de llengües, però aquesta vegada ha estat en llengua castellana i en parelles. Igual que en les edicions anteriors, ha estat un goig disfrutar de les exposicions i aprendre coses noves dels companys.

Conferències Castellà CM Llegeix més »

Cosim a P-5

  Divendres 27 d’abril a la tarda  va venir Mouna, la mare de Mohamed a ensenyar-nos com es cus amb fil, agulla i un teler. Havíem de clavar l’agulla a la roba com si fos un punxó. Vam poder provar-ho tots. Ens va agradar molt. Moltes gràcies!!!!

Cosim a P-5 Llegeix més »

A MI M’AGRADA…

Aquest segon trimestre els alumnes de P4 hem continuat explicant els temes que més ens agraden a la resta de companys. Hem parlat dels dibuixos animats, dels elefants, de contes, de la dansa, de tractors i de futbol. Hem après coses que no sabíem i ens ho hem passat molt bé.

A MI M’AGRADA… Llegeix més »

Photocall de Sant Jordi

  Per Sant Jordi les famílies de l’escola  han col·laborat en l’exposició sobre els personatges de la llegenda. Aquí podeu veure unes fotos ben divertides amb els photocalls que han preparat unes famílies d’infantil. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!!!    

Photocall de Sant Jordi Llegeix més »

Coc de mel

Divendres 6 d’Abril va venir Pili, la mare de Joan Vallés a ensenyar-nos a fer un coc de mel amb la termomix. Vam anar al menjador de l’escola i vam observar quins ingredients necessitàvem per fer-lo, després el vam posar al forn i a la tarde ens el vam menjar. Mmmmmmmmm…. què bo que estava,

Coc de mel Llegeix més »

Per Pasqua, mones!

  Com ja és tradició, els xiquets d’educació infantil es van preparar  la seva pròpia mona. Ben guarnides amb plomes, ous, figuretes i una manualitat confeccionada pels mateixos alumnes, se les van emportar ben satisfets cap a casa.  Quin goig que feien!!!

Per Pasqua, mones! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut