Nivells

CONEIXEM ELS BEE-BOTS

A l’ambient C-3PO de la comunitat dels grans estem coneixent el llenguatge informàtic de la mà dels Bee-bots. Uns robots en forma d’abella que ens han ajudat a entendre el món de la programació informàtica i allò que passa amb les ordres que donem als aparells. Ha segut una experiència novedosa que ens ha agradat […]

CONEIXEM ELS BEE-BOTS Llegeix més »

I TU, QUÈ M’EXPLIQUES?

Al llarg del segon trimestre, els xiquets i xiquetes de 2n hem fet a unes exposicions orals a classe, explicant moltes coses als nostres companys i familiars, sobre un tema que havíem triat abans. És una activitat que hem fet per primera vegada i, per això estàvem una mica nerviosos, però tot i així, ho hem

I TU, QUÈ M’EXPLIQUES? Llegeix més »

CLUB DE LECTURA “WONDER”

Els alumnes de 6è estan llegint Wonder, un gran llibre que els està arribant al cor i gràcies al qual estan aprenent a mirar amb uns altres ulls la gent que ens envolta. “L’August Pullman ha nascut amb una greu deformació a la cara i s’ha hagut de sotmetre a tantes operacions que no ha

CLUB DE LECTURA “WONDER” Llegeix més »

I tu què m’expliques? Expressió oral del 1r trimestre de P-5

  Aquest primer trimestre del curs hem començat amb les expressions orals individuals davant dels companys a partir de temes que els interessen. Hem escoltat explicacions sobre temes variats: el temps i el rellotge, les sirenes, el món de les olives i com es netegen abans de portar-les al molí, la construcció d’un bagul per guardar joguines i la

I tu què m’expliques? Expressió oral del 1r trimestre de P-5 Llegeix més »

EL REPORTER

A P-3 fem l’activitat de “El Reporter”per treballar l’expressió oral. Els xiquets amb l’ajuda del seu pare i/o mare, expliquen algun fet important del cap de setmana que han compartit amb el Xeic, la mascota de la classe.

EL REPORTER Llegeix més »

A MI M’AGRADA… (p4)

Durant el primer trimestre a la classe de p4 hem començat l’activitat de ” a mi m’agrada…”, on els nens ens expliquen coses sobre el tema que més els agrada. Durant el primer trimestre han vingut Oriol Vàzquez que ens ha parlat dels rayo mcqueen, Àxel Ventura que ens ha parlat d’spiderman, Joan Vallés que

A MI M’AGRADA… (p4) Llegeix més »

Setmana de Carnaval

Per Carnaval cal seguir les consignes que ens mana el rei Carnestoltes i que enguany estan relacionades amb el món del circ: barrets, perruques, nassos, corbates, llaços i coloraines. Tots ben divertits!!!  

Setmana de Carnaval Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut