Nom de l'autor: P5

Galetes de mantega

  El divendres 5 de maig van venir els pares de Giuliana a fer galetes. Els ingredients van ser: farina, sucre, ous i mantega. Ho vam decorar amb fideus de xocolata. Estaven boníssimes. Gràcies Erika i Marco.

Galetes de mantega Llegeix més »

Mural de plàstica

  El divendres 28 d’abril va venir Ivone, la mare de Roger, a fer una activitat de plàstica. Vam utilitzar pintura de dits i vam estampar les nostres mans. També vam posar purpurina de diferents colors. Ho vam passar molt bé. Gràcies Ivone.

Mural de plàstica Llegeix més »

Imant de nevera

  Divendres 3 de febrer van venir la mare d’Àlex i la mare de Jordi a fer un imant de nevera. Van fer un lleó i van utilitzar: farina, sal, aigua i colorant. Va quedar molt bonic. Gràcies per la vostra ajuda.

Imant de nevera Llegeix més »

Classe d’higiene personal

  El divendres 3 de març,  MªJosé (mare d’Adrià) i Patrícia ( mare d’Idoia) van venir a l’escola a ensenyar-nos com es renten les mans i les dents. Van portar un vídeo dels “Lunis” on s’ensenya que s’ha d’utilitzar aigua i sabó per rentar-se correctament. També els hi van donar dibuixos per pintar a cadascú

Classe d’higiene personal Llegeix més »

Fem galetes

  El dijous 15 de desembre van vindre a l’escola la mare de Maisae i la mare de Baraa a fer galetes de xocolata. Els ingredients que vam utilitzar per a fer les galetes van ser: ous, llevat, farina, oli, coco, sucre, xocolata i iogurt. També vam utilitzar diferents motlles (conills, avets…) per a fer-les.

Fem galetes Llegeix més »

Aprenem seguretat vial

  El divendres 18 de novembre per la tarda va venir a l’escola el pare de Marian i dos guardies més, els van ensenyar com funcionen els semàfors, els senyals de trànsit… També els hi van explicar les parts del seu uniforme: gorra, manilles, porra, guants… Tots es van posar la gorra. Van estar molt

Aprenem seguretat vial Llegeix més »

Ens venen a fer fotos

  El divendres 4 de novembre va venir a l’escola Àngels, la mare d’Ivan, a fer-nos una sessió fotogràfica. Pel matí vam venir tots molt pentinats i Àngels va portar una caixa i uns ninots de peluix per a decorar. Ens ho vam passar molt bé i vam participar tots els nens del cicle.

Ens venen a fer fotos Llegeix més »

Fem experiments

  El diluns 24 d’octubre va venir Eli, la mare de Dídac i vam fer dos experiments. Al primer experiment vam utilitzar colorant alimentari i el vam barrejar amb llet. Vam agafar sabó i amb un palet aproximant-lo a la pintura anaven sortint formes diferents. L’altre experiment va ser amb botelles petites plenes de vinagre, vam

Fem experiments Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut