Pintora i artista mexicana Kahlo

L’alumnat de cinquè vam rebre la primavera amb una pintora i artista mexicana molt important i colorida, Frida Kahlo!

Per començar vam descobrir la seva vida, el seu estil i quines eren les obres més rellevants de la seva trajectòria. Vam treballar molt, i vam elaborar la seva biografia. Seguidament, vam crear una obra a partir de les nostres pròpies emocions i sentiments sobre alguna vivència personal, de la mateixa manera que ho feia la Frida, l’alumnat ens va sorprendre com van saber plasmar i verbalitzar les seves emocions i inquietuds.

I com no podia ser d’una altra manera, vam acabar amb aquesta gran autora fent una visita al Museu Ideal de Barcelona per veure l’exposició: “Frida Kahlo, la vida de un mito”. Ens ho vam Passar d’allò més bé! Us ho recomanem!

Us deixem un vídeo que recull tot el nostre Treball! Esperem que us agradi!

Moltes gràcies, Cinquè.

Podeu veure el vídeo clicant a la foto de mostra.