Objectius i actuacions famílies – AMPA

• Potenciem i donem suport al rol educatiu de les famílies en tots els processos educatius (d’aprenentatge i formatius) dels seus fills; per això desenvolupem mesures per afavorir la participació activa i la col·laboració entre la família i l’escola. (Fomentem la comunicació bidireccional a través de les reunions de delegats/ades. Publicitem les activitats exitoses que es fan al centre i sol·licitem la col·laboració activa dels pares/mares, assessorament directe i continuat en l’aprenentatge dels seus fills…).
  • Promovem i donem suport a l’AMPA davant la comunitat escolar per tal d’enfortir-la i fer-la créixer com eix imprescindible de millora del centre. (Acompanyament en les reunions d’inici de curs. Reunions periòdiques per tal d’establir necessitats i solucions comunes, foment de les activitats promogudes per l’AMPA, …).