NETEJA DEL PATI CI

Els/les nens/es de Cicle Inicial treballem el reciclatge. Tenim com a objectiu que el pati sempre estigui net i que no calgui netejar-lo cada divendres.
Durant una setmana l’alumnat de segon va netejar el pati cada dia. La següent setmana ho van fer els de primer.
Vam posar totes les deixalles en una caixa transparent per veure la quantitat d’escombraries que hi ha al pati.
Ho vam classificar en orgànic, reciclables i rebuig i en vam fer gràfiques.
Ens vam adonar que el que més hi havia al pati era l’orgànic i el reciclable que tiren els alumnes.
Cada curs ho va explicar a diferents classes per conscienciar a l’alumnat del nostre comportament, a veure si es pot millorar.
La conclusió que en van treure va ser que la caixa hauria d’estar buida.
Ara, durant 15 dies tornarem a netejar el pati per veure si hem millorat.
També hem escrit eslògans que es senten a l’hora del pati pel megàfon, per tal de recordar que no es tiri res al terra.
NETEJA DEL PATI CI