La classe de 3r hem fet un videoclip!!

Desprès d’aprendre la cançó “Somnis d’infant”, els nens i nenes de 3r van tenir la brillant idea de gravar un videoclip semblant al de la cançó que escoltàvem pel Youtube! Aleshores, d’una banda vam gravar les nostres veus amb la gravadora de l’escola, ens vam sentir com cantants professionals! I d’altra banda, vam escenificar i gravar el vídeo que a continuació podreu veure.

Esperem que us agradi!!

Una llàstima, que per una errada informàtica no s’ha pogut incorporar les nostres veus, esperem que aviat el puguem tornar a editar, si ho aconseguim pujarem la versió bona!