Expressió corporal en anglès

Els alumnes de 4t vam realitzar educació física en anglès!! El dia 9 de maig, vam tenir la visita dels alumnes de la uvic, els quals ens van preparar una sessió d’expressió corporal en llengua anglesa. Va ser molt divertit; primer vam fer una activitat d’escalfament tots junts per anar perdent la vergonya, després ens van preparar racons a on vam haver de treure la nostra imaginació i creativitat per expressar-nos amb el cos, i per acabar vam ajuntar-nos tots per fer una activitat de relaxació. It was fun!!
Expressió corporal en anglès 4t

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *