Visita a l’Institut de Taradell 6è

El dimarts 20 de febrer l’alumnat de 6è vam fer una visita a l’Institut de Taradell, per tenir una mica de consciència de com serà la nostra pròxima escola quan acabem 6è.
Només arribar, ens van donar la benvinguda amb un detallet per cada nena i nen. Tot seguit, ja vam començar la visita acompanyades de dues alumnes de 1r d’ESO, que van ser alumnes de l’Escola Farigola, i una mestra de l’institut, que ens anaven explicant tot el funcionament del centre. Vam poder veure el pati, el gimnàs, la biblioteca i una aula, on vam conèixer com seria el nostre nou horari i les diferents assignatures que tindríem el pròxim curs.

ENLLAÇ FOTOS