Comencem el projecte Cantània!

La cantània d’aquest any es titula “La nit dels malsons”. Avui l’hem escoltada per primera vegada!
Ens han encomanat fer dibuixos relacionats amb el que diuen les cançons, perquè aquest serà el primer any que faran els vídeos del Youtube per assajar totes les escoles de Catalunya, també altres escoles de ciutats com Sevilla, Madrid i ciutats d’Alemanya, utilitzant les il·lustracions dels nens i nenes que participen a la cantània.
Aquí us deixem els que han fet la classe de 5è, juntament amb una de les cançons que cantarem.

Al tornar dels nadals ens fiquen mans a la feina, ja us anirem ensenyant vídeos dels assajos. Fins aviat!