La Montse Iserte visita l’alumnat de 6è

L’alumnat de 6è està treballant el projecte de “La sexualitat”. A l’inici del projecte es va preguntar a l’alumnat què en sabia sobre aquest tema i posteriorment, vam fer un recull de què volien saber, els seus dubtes i inquietuds. A partir d’aquí, vam fer grups per buscar informació en diferents llibres i d’aquesta manera vam practicar com resumir els aspectes més rellevants.
El passat 23 de febrer va venir a l’aula la Montse Iserte, psicòloga i sexòloga, que ens va poder contestar i resoldre dubtes que ni els llibres ni internet ens podien contestar i ens va ajudar a normalitzar un tema que encara pot ser tabú. Moltes gràcies, Montse per les teves aportacions sobre el tema!

Montse Iserte