Intercanvi a Cantàbria: 2n dia

Bon dia,

avui després de dormir les hores (alguns ens han dit que n’han fet 12!!!) hem tornat a ser persones.
Hem arribat a l’escola a les 9.00h del matí, i després de saludar-nos entre tots i demanar com havíem passat la nit hem anat a pujar a l’autocar que ja ens esperava a fora l’escola.

Hem passat el dia a la platja de Liencres, una platja amb un sistema dunar molt interessant.

Allà hi havia monitors i monitores de natura que ens han fet 3 tallers. En un taller hem entès com es formen les dunes i perquè és un sistema molt fràgil, també hem aprofitat i hem netejat una mica la sorra de la platja dels plàstics que hi havia. Al 2n taller hem vist fòssils, alguns molt espectaculars, i la monitora ens ha explicat què és un fòssil i què cal que passi perquè en tinguem un. També hem recreat la construcció d’un fòssil, amb sorra, aigua, calç, una petxina i més sorra. Demà passat veure’m si ens ha sortit.
El tercer taller era un recorregut per dintre de les dunes per veure les per dintre i veure la fauna i flora que és capaç d’habitar-hi.
Un cop acabats els tallers de natura, hem dinat al costat de la platja. Com que la marea anava pujant, ens hem traslladat a jugar a la platja gran del costat. Quin plaer, sorra, aigua, futbol, el joc del llop … tothom ha trobat el seu lloc idílic per passar la tarda.

A mitja tarda hem tornat cap a l’escola i les famílies ja ens esperaven. Algunes d’elles sabem que aquesta tarda es trobaran per a fer activitats conjuntament. Esperem que totes s’ho passin molt bé.

Les mestres aquesta tarda ens reunirem amb els profes del projecte i redactarem la memòria que ens cal presentar al MEC, també tindrem una trobada pedagògica per a compartir diferents propostes metodològiques.

Us deixem amb el recull de fotos d’avui.
Cantàbria, 2n dia