1. Isis

Ho has explicat super bé, m’ha agradat molt la historia, jo no l’havia escoltat mai. Ha estat molt original I divertida. Molt bona feina Martí!

2. gisela lopez

Molt bè Martí m’ha encantat, el final va trobar als amics amb qui so passava més bè, peró abans va tingue de convidar molta gent per trobar els amics amb qui ho passa més bè.
    super bè Martí molt original!! Ta las inventat tú martí, perqué mai le escoltat?

3. Mireia Parramon Martinez

Molt bé Martí ho has explicat molt bé i ho has represantat molt bé. Ha estat molt bonic com ho has fet.
    FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Biel Rubio

ho has fet molt bé Marti !!!!!! i el conte ha sigut molt original i també els personatges, i el aquet conte tenia el valor de l’amistat , i m’agradat molt al final com li posses el barret, ho has fet molt bé !!!.

5. Arnald

M’ha agradat molt el conte. Molt original la historia. La “i” estava molt avorrida i organitza una festa on aconsegueix que ell i els seus convidats s’ho passin bé. A demés descobreix el seu punt que sempre anirà amb ella. Mostra que la “i” va tenir iniciativa per canviar les coses. Espero veure’t aviat!