Divendres de Comunitat: Octubre

El passat divendres vam realitzar la segona sessió de les tardes de comunitat.
Vam dur a terme diferents tasques per a l’escola: manteniment de l’aquari, de la biblioteca i de l’hort, vam muntar el compostador nou i vam pintar una taula de pícnic exterior, es va ajudar amb tasques artístiques de la comunitat de petits, vam desfer una cortina que necessitem per la sala de plàstica, vam endreçar els cables de l’aula d’informàtica i vam actualitzar tablets, i els delegats XESC van fer la seva primera reunió.
Estem molt contents i contentes de la implicació de tot l’alumnat i de l’alt nivell de responsabilitat que es respira en aquestes jornades on tots els infants i mestres treballen cooperativament per tenir una escola millor.