CdA CS 4t dia

Avui fem el reportatge els mestres i des del movil. Això de les noves tecnologies ens està canviant el dia a dia a tots.
Avui hem hagut de despertar la canalla, a les 8h dormien tots com angelets.
Després del tradicional esmorzar de pa amb tomàquet i fuet, pa amb mantega i melmelada, i cereals ens hem posat en marxa.
Abans de començar la jornada hem anat a saludar els nens i nenes de l’escola del poble. Es l’escola de tota la Vall i hi han uns 50 alumnes en total.
Avui hem tornat a agafar els taxis iens han dut fins a Taüll. Allà hem fet d’investigadors i hem descobert els secrets del romànic. També bem anat a veure un espectacle visual que es diu Mapping. Es una representació molt ben feta de com eren les pintures fa 900 anys.
També hem pujat al campanar. Les vistes son espectaculars.
Ens espera un bon dinar (canalons i salmó al forn)i un llarg trajecte de tornada.

Ens veiem a Seva!!!!

Redactors del dia: Toni, Alba i Mia