Carnestoltes – Comunitat de grans

El divendres dia 2 de febrer els alumnes de 6è van acompanyar el Carnestoltes per donar la benvinguda a l’alumnat de l’escola Farigola. Es va fer el pregó i es van donar les consignes per fer una setmana de diversió i disbauxa.
Durant la setmana els nens i nenes van anar vestits i vestides d’un sol color, amb un pentinat extravagant, una sabata diferent, amb pijama i una disfressa d’un personatge històric.
Dijous vam celebrar el dijous llarder tota la comunitat de l’escola fent un berenar als Pins i divendres a la tarda vam tancar la setmana de Carnestoltes fent una rua pel poble per poder lluir les nostres disfresses.

ENLLAÇ A LES FOTOS