6è: Intercanvi a Mojados

Del 7 al 10 de maig l’alumnat de 6è hem anat d’intercanvi a Mojados (Valladolid).

Van ser uns dies molt intensos i plens de nous aprenentatges. Algunes de les activitats que vam realitzar al llarg d’aquests dies van ser: anar al poble de Portillo on vam poder visitar el seu castell i vam observar com elaboraven les galetes tradicionals de la zona i la ceràmica. Un altre dia vam visitar el poble de Mojados tot fent una gimcana per descobrir racons curiosos. I una altra de les activitats va ser en l’àmbit escolar, on vam observar i practicar com duien a terme les diferents classes i ens vam divertit molt fent una classe d’aeròbic i un circuit vial amb bicicletes.

Ha sigut una experiència que sempre recordarem!

En aquest enllaç trobareu les fotos d’aquests dies. Esperem que us agradin!

ENLLAÇ FOTOS