1a Jornada de jocs tradicionals intergeneracional

El proper 12 de juny, el nostre poble acollirà una jornada de jocs tradicionals intergeneracional, amb activitats repartides en diferents espais per compartir estones de joc entre petits i grans.

Aquesta iniciativa neix amb la voluntat de recuperar i posar en valor els jocs de tota la vida, aquells que han passat de generació en generació i que formen part del nostre patrimoni cultural. A més, volem fomentar el vincle entre persones de diferents edats, creant un espai on la memòria i l’experiència de la gent gran es trobi amb la curiositat i l’energia dels més joves.

Els jocs que es presentaran durant la jornada han estat preparats amb molta il·lusió pel grup de XESC de l’escola, que ha treballat per recopilar, adaptar i dinamitzar diverses propostes lúdiques tradicionals.

De moment, la resposta està sent molt bona i ja comptem amb la participació de 4 àvies del taller de memòria, algunes famílies de l’escola i també mestres jubilades. 

Tot i això, continuem buscant més voluntariat (avis i àvies, famílies i qualsevol persona interessada) que vulguin ajudar a explicar i dinamitzar els jocs durant la jornada.

Aprofitem per donar les gràcies a totes les persones voluntàries. 

Si t’hi vols implicar i compartir una estona especial amb la comunitat, t’hi esperem!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut