Plàstica

TREBALLEM LA YAYOI KUSAMA

Els nens i nenes d’I4 estem descobrint l’artista Yayoi Kusama. La Yayoi Kusama és una artista i escriptora japonesa. Al llarg de la seva carrera, ha treballat amb una gran varietat de tècniques incloent: pintura, collage, escultura, art i performance i instal·lacions. Ens agrada molt la seva obra per la gran varietat de colors i formes que utilitza. Aquí […]

TREBALLEM LA YAYOI KUSAMA Llegeix més »

Taller de Nadal

Aquest divendres en el menjador de l’escola, i gràcies a les mares voluntàries, hem pogut gaudir d’un espectacular Taller de Nadal. Ens ho hem passat molt bé, ens han ajudat molt i han quedat GENIAL!!! MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!

Taller de Nadal Llegeix més »

Tardes d’artistes

Aquest curs, dilluns i dimecres, les nenes i els nens de 2n deixarem volar la nostra imaginació i creativitat. Al llarg dels primers dies hem començat per elaborar la nostra carpeta d’educació visual i plàstica on guardarem totes les nostres produccions. Per fer-la hem estampat cartolines gegants amb pintures de molts colors. Després hem començat

Tardes d’artistes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut