General

ACTIVITAT TOCA-TOCA

L’alumnat de 3r vam iniciar un nou tema de medi relacionat amb els animals vertebrats. Des de Bioeduca ens van venir a fer un taller, on podien veure i tocar els animals de ben a prop. Vam estar tocant una tortuga, un conillet d’índies, una tórtora, una granota i, fins i tot, una serp! D’aquesta […]

ACTIVITAT TOCA-TOCA Llegeix més »

Castanyada 2024!

Avui hem tingut una visita molt especial a l’escola! Els esquirolets Es i Priu, juntament amb la castanyera Maria, han vingut per compartir amb nosaltres una celebració plena de tradició i diversió. Tot l’alumnat ha gaudit d’una jornada inoblidable on no han faltat les cançons i un temps digne de la tardor. Hem compartit moments

Castanyada 2024! Llegeix més »

Ens visita una veterinària!

Avui els nens i les nenes de les classes de la Xerinola hem pogut parlar amb la Isabel, que és veterinària i ens ha explicat moltes coses sobre els animals i la feina dels veterinaris. També ens ha explicat què hem de fer abans de decidir que volem una mascota, com podem saber quina és

Ens visita una veterinària! Llegeix més »

Tastet de magranes!

Ja som a la tardor i les Serpentines d’I4 la comencem a gaudir. Estem aprenent un munt de vocabulari nou i les magranes no les coneixíem massa. En vam comprar i una tarda les vam tastar! Ben vermelles per dins i per fora són les magranes i taquen moltíssim! Ens va caldre posar-nos la bata

Tastet de magranes! Llegeix més »

Taller d’escacs a 4t

Aquests dies a 4t estem portant a terme un taller d’escacs. Cada tarda ens ve a veure en Jordi i, amb molta dedicació i paciència, ens ensenya les normes del joc, les estratègies més exitoses i la manera d’anticipar-se i de reaccionar als moviments de la persona amb la qual juguem. Després d’una estona de

Taller d’escacs a 4t Llegeix més »

“EMBOLIC” (Clown)

L’alumnat de 3r va poder gaudir d’un espectacle a la plaça de l’església de Granollers en mans de la companyia Pau Palaus. Va ser una estona plena d’emocions on els nens i nenes van participar de l’espectacle i interactuar amb el Clown.

“EMBOLIC” (Clown) Llegeix més »

Organització del Menjador

Compartim amb vosaltres la presentació de la reunió que va tenir lloc el passat dimecres 25 de setembre, on podeu trobar informació en relació amb l’equip de monitoratge, funcionament i gestió, les activitats que es fan a cada nivell i els proveïdors.  

Organització del Menjador Llegeix més »

Ja hem començat 4t!

Hola a tothom, Ara sí que podem dir que ja ens hem enlairat de ple! Els nens i les nenes de 4t ja hem començat el nou curs i estem segurs que farem un viatge ben profitós, ple d’aprenentatges i aventures. Us convidem a acompanyar-nos!

Ja hem començat 4t! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut