Recuperem l’aula de música!
Aquest any, tornem a tenir aula. Volem moure’ns, cantar, ballar, tocar i percudir i per aquest motiu hem tret les taules de l’aula. Mireu quina patxoca!!
Recuperem l’aula de música! Llegeix més »
Aquest any, tornem a tenir aula. Volem moure’ns, cantar, ballar, tocar i percudir i per aquest motiu hem tret les taules de l’aula. Mireu quina patxoca!!
Recuperem l’aula de música! Llegeix més »
Com ja sabeu, els nens i nenes de quart han estat treballant, durant les últimes setmanes, en un projecte de llengües. Van realitzar una manualitat a casa, van redactar i elaborar un text on explicaven els diferents passos per dur-la a terme (fent servir l’anglès, el català i el castellà), i finalment, ho van exposar
El text instructiu Llegeix més »
Mireu quins i quines artistes estan fets els grups de 4t. Esperem que gaudiu moltíssim dels súper còmics que han elaborat!