Anem al cinema Edison
Els nens i les nenes de 3r i 4t, hem anat a veure una obra de teatre de màgia que es diu “Lumière”. L’obra és molt divertida, emocionant, i sobretot màgica. D’una cartera ha sortit foc, d’un endoll sonaven diferents tipus de música, una ampolla plena de líquid que no semblava tenir fi, entre moltes […]
Anem al cinema Edison Llegeix més »












