Nom de l'autor: Sílvia Font

Anem al cinema Edison

Els nens i les nenes de 3r i 4t, hem anat a veure una obra de teatre de màgia que es diu “Lumière”. L’obra és molt divertida, emocionant, i sobretot màgica. D’una cartera ha sortit foc, d’un endoll sonaven diferents tipus de música, una ampolla plena de líquid que no semblava tenir fi, entre moltes […]

Anem al cinema Edison Llegeix més »

Sortida Museu de Granollers

Els i les alumnes de 3r ahir vam anar al Museu de Granollers a fer l’activitat Impressions de colors de Vicent Albarranch. Vam poder conèixer una mica més la història d’aquest artista i les seves obres. Després vam fer un taller on nosaltres ens vam convertir en pintores i pintors fent una creació plàstica amb

Sortida Museu de Granollers Llegeix més »

Últims dies

Les Estrelles de mar i els Dofins hem gaudit d’uns últims dies de jornades culturals, barrejats amb els companys i companyes de l’escola. Al llarg d’aquests dies, vam agrupar-nos des de P3 fins a 6è per fer diverses activitats: improshow, art efímer, jocs tradicionals, jocs de taula i construcció. Així com aprendre la dansa tradicional

Últims dies Llegeix més »

Sant Jordi 2022

Aquest divendres les Estrelles de mar i els Dofins hem gaudit de Sant Jordi a l’escola. Durant el matí vam fer l’entrega de premis, on els guanyadors del concurs de punt de llibre van rebre un detall per part del jurat. Després vam fer la lectura a la fresca, compartint contes amb els companys i

Sant Jordi 2022 Llegeix més »

Comencem a plantar

Les Estrelles de mar i els Dofins hem començat a plantar a l’hort de l’escola. Hem après que per plantar hem de fer un forat, posar-hi fertilitzant i el planter i tornar-ho a tapar. Un cop tot plantat regar-ho bé. Cada setmana dos encarregats de cada classe s’ocupen de controlar si falta aigua i regar

Comencem a plantar Llegeix més »

❄ Fem neu ❄

Les Estrelles de mar i els Dofins estem treballant l’hivern i tenim moltes ganes de poder tocar la neu, però, a Granollers no neva… és per això que durant aquests dies, a experimentació estem fent neu amb bolquers. Ens ho passem molt bé, ja que sembla neu de veritat, està freda, podem fer boles, ninots de

❄ Fem neu ❄ Llegeix més »

Visites especials

Durant aquests dies els nens i nenes de les Estrelles de mar i els Dofins hem rebut dues visites molt especials, la visita d’una Gregorina i la Tiona i els seus fills. En Trapella i en Vailet, els hem tingut a classe tota la setmana i els hem alimentat de valent!!! Avui dimarts els hem

Visites especials Llegeix més »

EL RIU A L’ESCOLA!

Avui les estrelles de mar i els dofins hem tingut el riu més a prop que mai. Ha vingut l’Èric i ens ha explicat què trobem als rius i quins animals hi viuen, després hem pogut tocar sorra, pedres, còdols i aigua de riu. Ens ha encantat!                

EL RIU A L’ESCOLA! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut