Taller de Nadal
Aquest divendres en el menjador de l’escola, i gràcies a les mares voluntàries, hem pogut gaudir d’un espectacular Taller de Nadal. Ens ho hem passat molt bé, ens han ajudat molt i han quedat GENIAL!!! MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!
Aquest divendres en el menjador de l’escola, i gràcies a les mares voluntàries, hem pogut gaudir d’un espectacular Taller de Nadal. Ens ho hem passat molt bé, ens han ajudat molt i han quedat GENIAL!!! MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!
Ja les tenim aquí! Després de dies i dies de disseny, preparació del material, treball i esforç… Hem acabat la decoració de les portes.
El dimarts 8 de novembre, els nens i nenes de 3r i 4t vam anar al Teatre Edison. Vam veure l’obra: L’Odissea del riure perdut. Tracta d’un rei i un bufó que van buscant el riure perquè en el seu país l’han perdut. No us explicarem el final… per no fer “spoiler”. Vam anar caminant,
Odissea del riure perdut! Llegeix més »
Que bé que ens ho hem passat fent PANELLETS! Tot i que semblava que no ho aconseguiríem… hem acabat llepant-nos els dits! Que bons!
Avui hem començat els Racons Matemàtics! Manipulem, observem, parlem, juguem, fem hipòtesis… Sessió 1, SUPERADA! La setmana que ve més!😀😀😀😀😀
RACONS DE MATES! Llegeix més »
Aquests dies estem aprenent moltíssim a ESCACS! A fer enrocs, a protegir el rei, les millors maneres de començar la partida, etc. ENS HO ESTEM PASSANT MOOOLT BÉ!