Nom de l'autor: Noelia Yetor

Taller de Nadal

Aquest divendres en el menjador de l’escola, i gràcies a les mares voluntàries, hem pogut gaudir d’un espectacular Taller de Nadal. Ens ho hem passat molt bé, ens han ajudat molt i han quedat GENIAL!!! MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!

Taller de Nadal Llegeix més »

Odissea del riure perdut!

El dimarts 8 de novembre, els nens i nenes de 3r i 4t vam anar al Teatre Edison. Vam veure l’obra: L’Odissea del riure perdut. Tracta d’un rei i un bufó que van buscant el riure perquè en el seu país l’han perdut. No us explicarem el final… per no fer “spoiler”. Vam anar caminant,

Odissea del riure perdut! Llegeix més »

4t – ESCACS

Aquests dies estem aprenent moltíssim a ESCACS! A fer enrocs, a protegir el rei, les millors maneres de començar la partida, etc. ENS HO ESTEM PASSANT MOOOLT BÉ!

4t – ESCACS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut